JestemDzieckiem.pl
Ilość: 0 

Ciąża i połóg

Sortuj po:
Wyników na stronie:
2 z 4
Zmiany w diecie
0
Dodano: 2010-08-03
Twoja dieta w drugim trymestrze ciąży nie powinna się różnić od tej z pierwszego. W początkowych tygodniach w utrzymaniu prawidłowej diety dostarczającej Tobie i dziecku odpowiednich wartości odżywczych, przeszkadzały nudności i zmęczenie.
czytaj całość
Powiększanie bez przesady cz.V
0
Dodano: 2010-08-03
Niestrawność w czasie ciąży powoduje wolniej przemieszczające się przez przewód pokarmowy jedzenie. To, co Ty odczuwasz jako dolegliwość jest kolejnym przemyślanym działaniem organizmu. Spokojniejsza praca przewodu pokarmowego daje Twojemu systemowi odżywiania więcej czasu na absorpcję elementów ważnych dla rozwoju płodu. Właśnie z tego powodu nie uda Ci się pozbyć niestrawności w czasie ciąży, jednak istnieją sposoby na zminimalizowanie nieprzyjemnych stanów.
czytaj całość
Powiększanie bez przesady cz.IV
0
Dodano: 2010-08-03
Okres ciąży to nie czas na odchudzanie. Jeżeli nie ma powodów natury zdrowotnej, abyś wystrzegała się węglowodanów, to nie rób tego. Każdy pierwiastek pożywienia będzie potrzebny Twojemu dziecku do rozwoju. Chudnąć, a właściwie to utrzymywać wagę, powinnaś tylko wtedy, gdy masz nieco kilogramów ponad normę. W innym wypadku równomiernie przybieraj na wadze – około, 1,5 – 2,5 kilogramów na miesiąc.
czytaj całość
Powiększanie bez przesady cz.III
0
Dodano: 2010-08-03
Ciąża kojarzy się z nieopanowanym apetytem, być może zdziwisz się, gdy przez pierwszy trymestr nie będziesz pochłaniała wszystkiego, co spotkasz na drodze, a wręcz przeciwnie – będziesz czuła wstręt do jedzenia. Rozważ wszystkie stany, które teraz przechodzisz: nudności, zmęczenie, bóle głowy i rosnących piersi, zdenerwowanie związane z sytuacją, która czeka na Ciebie w przyszłości… Nic dziwnego, że możesz nie mieć apetytu. Pamiętaj tylko, że Twój brak głodu niekoniecznie oznacza to samo dla dziecka – ono, odwrotnie niż Ty,...
czytaj całość
Powiększanie bez przesady cz.II
0
Dodano: 2010-08-03
Każdy z nas ma czasami ochotę na mniejsze lub większe "co nieco" i nie ma w tym nic złego. Od czasu do czasu każdy może sobie pozwolić na kulinarne grzeszenie. Ty również masz do tego prawo, zadbaj tylko, aby grzeszek nie stał się zwyczajem. Jeżeli codziennie masz ochotę na wystąpienie przeciw zdrowej diecie, możesz zacząć oszukiwać apetyt poprzez przyrządzanie równie smacznych potraw jak w fast foodzie, chociaż nie tak niezdrowych. Na przykład, sama przygotuj cheeseburgera lub upiecz ciasto jogurtowe, zrób lody zamrażając ulubiony...
czytaj całość
do góry
Wyników na stronie:
2 z 4